Интервюта и статии

Интервюта и статии

„Белла България“ расте на чуждите пазари с тестените продукти под собствени брандове и частни марки

27 март

„Белла България“ расте на чуждите пазари с тестените продукти под собствени брандове и частни марки

Г-н Митев, „Белла България“ обяви отварянето на нова фабрика за производство на тестени продукти. Бихте ли споделили подробности?

Да, така е - имаме нова перла в короната на „Белла България“ – фабриката за продукти от точени кори в Свиленград. С нея разширихме производствения си капацитет при тестените продукти с над 12 000 тона/годишно и разкрихме 80 нови работни места в областта. Това е още една гаранция за клиентите ни, че ние сме правилният избор за бизнес партньор, когато успехът на глобално ниво е цел.

И да, ние все повече фокусираме усилията си върху международното развитие на компанията, а най-важното е, че досегашните ни успехи ни дават все повече самочувствие и вяра в това, че можем да бъдем успешни и конкурентни на Европейските пазари и в международните вериги, където друг български производител досега не е успял. Нашето вдъхновение са нашите победи на „чужд терен“, а за успех считаме разширяването на портфолиото ни във веригите, с които работим в Европа, плюс добавянето на нови пазари през директни контакти с най-големите ритейлъри. С иновативните и вкусни тестени продукти, които произвеждаме, и на фона на неограничените ни производствени капацитети, няма граници за нашето географско развитие.

На кои пазари в Европа се предлагат продуктите на „Белла България“?

Под собствени и частни марки се предлагат на всички ключови пазари чрез директните ни контакти, които имаме с водещите европейски ритейлъри като Меркадона в Испания, Schwarz групата в Германия, Aldi Sud и Aldi Nord с всичките им държави и пазари, където присъстват.

Продължаваме да осребряваме инвестициите в търговска и логистична структура в Унгария, откъдето достигаме до пазарите в Централна Европа и сме предпочитан доставчик на REWE и Tesco в региона.

В топ 5 сме на българските производители, които с помощта на Lidl България осъществяват експорт към техните поделения и магазини в Европа. Международните проекти, по които работим заедно са резултат от съвместните ни усилия с Lidl да предоставим конкурентно европейско качество, което напълно да покрива техните високи стандарти във всички държави, където оперират.

От две години имаме пряко сътрудничество с Kaufland International за техните поделения в Полша, Хърватска, Чехия, Румъния и Словакия, а от октомври м.г. – вече и в Германия, като за този огромен пазар нашите R&D специалисти разработиха специална рецептура, която хем да отговори на местните вкусови предпочитания, но и да подсигури външния вид, който немските потребители харесват. Закупихме най-модерните конвектомати, които се използват от Кауфланд в Германия, за да тестваме баничките в реални условия, така че да сме сигурни в търсения краен резултат след изпичане. И ние в движение се учим от нашите партньори, за да ставаме все по-добри и да предлагаме безкомпромисно качество.

Пълният текст на интервюто за в. "24 часа" - Димитър Митев: Белла България расте на чуждите пазари с тестени продукти под собствени брандове и частни марки

Върни се в Интервюта и статии