Новини
САЩ отваря пазарите си за новите продукти на „Белла България”
11 октомври
Широката гама продукти с добро постоянно качество гарантират успешния бизнес на компанията зад граница
Тестените продукти по специална гръцка рецепта, създадени от технолозите на хранителния холдинг „Белла България”, вече се предлагат на пазарите в САЩ и се радват на широка популярност. Така компанията разширява портфолиото и присъствието си в северноамериканските пазари. „Белла България” очаква двуцифрен ръст на всички свои експортни пазари през 2013 г., както и планира сериозно навлизане в Близкия и Далечния Изток – Ирак, Саудитска Арабия, Армения, Казахстан, Украйна.
„Радваме се, че продуктите на „Белла България” печелят чуждите пазари, защото това се постига само с добро и постоянно качество,” коментира Иван Бояджиев, мениджър „Експанзия” в компанията.
„Белла България” е утвърден износител на хранителни продукти и на други традиционни за нея експортни пазари като Германия, Испания, Кипър, САЩ, Австралия, Англия, Ливан, Холандия, Турция. В тези страни компанията има постоянно присъствие през последните години и дори и в тежката криза в повечето от тях расте на базата на постоянно разширяващо се портфолио от продукти. „Белла България” предлага на чуждите пазари тестени и месни продукти от портфолиото си и е представител на млечните продукти на мандра „Рилци” за целия свят. На базата на богатото портфолио, компанията формира разнообразни продуктови миксове, с които печели нови пазари и разширява присъствието си на традиционните за нея. За тази година ръстът на компанията от експорт е повече от 50%. „Белла България” е лидер и на пазара на замразените закуски в Румъния, където има собствена търговска структура. Компанията има изграден собствена дистрибуторска мрежа в Гърция, с която цели да стане важен доставчик за каналите на ХоРеКа и Ритейл.
Широката гама продукти с добро постоянно качество гарантират успешния бизнес на компанията зад граница
Тестените продукти по специална гръцка рецепта, създадени от технолозите на хранителния холдинг „Белла България”, вече се предлагат на пазарите в САЩ и се радват на широка популярност. Така компанията разширява портфолиото и присъствието си в северноамериканските пазари. „Белла България” очаква двуцифрен ръст на всички свои експортни пазари през 2013 г., както и планира сериозно навлизане в Близкия и Далечния Изток – Ирак, Саудитска Арабия, Армения, Казахстан, Украйна.
„Радваме се, че продуктите на „Белла България” печелят чуждите пазари, защото това се постига само с добро и постоянно качество,” коментира Иван Бояджиев, мениджър „Експанзия” в компанията.
„Белла България” е утвърден износител на хранителни продукти и на други традиционни за нея експортни пазари като Германия, Испания, Кипър, САЩ, Австралия, Англия, Ливан, Холандия, Турция. В тези страни компанията има постоянно присъствие през последните години и дори и в тежката криза в повечето от тях расте на базата на постоянно разширяващо се портфолио от продукти. „Белла България” предлага на чуждите пазари тестени и месни продукти от портфолиото си и е представител на млечните продукти на мандра „Рилци” за целия свят. На базата на богатото портфолио, компанията формира разнообразни продуктови миксове, с които печели нови пазари и разширява присъствието си на традиционните за нея. За тази година ръстът на компанията от експорт е повече от 50%. „Белла България” е лидер и на пазара на замразените закуски в Румъния, където има собствена търговска структура. Компанията има изграден собствена дистрибуторска мрежа в Гърция, с която цели да стане важен доставчик за каналите на ХоРеКа и Ритейл.