Новини
Кампания на „Орехите“ със сребро от BAA Awards
25 ноември
Кампанията на „Орехите“ по лансирането на „Майсторлъшката серия“ през 2023 г. беше отличена със сребро от Българската асоциация на рекламодателите (БАР) на BAA Awards. Наградата бе връчена на маркетинг мениджъра Стефана Лазарова лично от председателя на УС на БАР д-р Свилен Стрезов.
Високата оценка за управлението на маркетинговите комуникации на „Орехите“ бе дадена по време на тазгодишното девето издание на конкурса на професионалната организация, в който участваха над 20 компании.
„Противно на масовизацията, „Орехите“ с отношение към хубавата храна доказа най-високото си ниво на експертност със съвременен прочит на традиционния майсторлък в правенето на сурово-сушени месни продукти“, коментира по повод наградата Стефана Лазарова. Тя допълни, че когато си лидер трябва да задаваш посоката на развитие в продуктовата категория и да се справяш с предизвикателствата, свързани с промените в предпочитанията на потребителите и нарастващата конкуренция.
От създаването си през 2009 г. брандът „Орехите“ е сред лидерите в категорията на продуктите от преработено месо с широко портфолио от шпекови салами, луканка, суджук, сушеница и бабек. През 2023 г. брандът лансира ексклузивната си „Майсторлъшка серия“ - оригинална крафт серия, създадена с мерак, от 100% българско месо, без изкуствени оцветители, глутен, глутамат, соя и лактоза. Истинска перла в короната. Подпечатана със стандарта TUV Nord.