Новини
Все по-високи оценки за баниците на „Белла България" от водещи световни вериги
15 април
„Бих се радвал да изнасяме по-традиционни български продукти… Искам да реализираме повече типично български продукти като баниците на „Белла“, които представихме в три разновидности – лучник, зелник, пататник.“ Това споделя в интервю за investor.bg Боян Георгиев, директор „Стоково снабдяване" в Лидл България.
„Последните години в магазинната мрежа на Lidl изнасят сравнително постоянен брой от нашите партньори – 36-38 компании, но успяхме да увеличим броя на продуктите, както и на държавите, в които изнасяме. Мога да дам конкретен пример със замразените баници на „Белла“. Първоначално бяха предложени на акция в една държава. Приеха се изключително добре от клиентите, а колегите анализираха резултатите и потенциала на продажбите. Съвсем естествено започнаха да повтарят предлагането им – по-честo и в по-големи количества. Когато колеги от други държави, в които Lidl присъства, се запознаха с успешните резултати, започнаха да проявяват интерес към продукта и съответно започнаха също да правят заявки. Доверието към българските продукти, което заедно с нашите български партньори създадохме сред другите държави, започна да мултиплицира ефекта на износа. Постоянно високото качество, което предлагат нашите доставчици, води до увеличаването на продажбите и все по-голям интерес на другите пазари. Така разказано изглежда много лесно, но истината е, че заедно с нашите български партньори изминахме дълъг път. За тези 9 години, през които Лидл България изнася български продукти, нашите доставчици натрупахa положителен опит, израснаха заедно с нас, станаха по-конкурентоспособни. И именно благодарение на работата си с Lidl, от една държава през 2011, вече изнасят в 24.“