Новини
„Белла България“ участва в „Информационни дни на кариерата - Пловдив“
6 декември
Най-големите инвеститори в ТИЗ се обединиха около концепцията на JobTiger за стратегическо търсене на кадри в страната
Като един от най-големите корпоративни работодатели в района на Пловдив, хранителният холдинг „Белла България“ се включва в проекта на JobTiger за стратегическо търсене на кадри в страната, който ще се реализира с подкрепата на община Пловдив и клъстер ТИЗ (Тракия икономическа зона) – „Информационни дни на кариерата – Пловдив“. Това обяви изпълнителният директор на компанията Елза Маркова на състоялата се днес пресконференция в БТА (София).
Целта на проекта е да се изследват възможностите и да се създаде интегриран подход за привличане на кадри за ТИЗ от общини извън основния фокус на набиране на персонал като райони с висока безработица извън област Пловдив и на етнически българи от общностите в чужбина.
„Индивидуалното решение на „Белла България“, прилагано до момента, е свързано с инвестиции в развитие на служителите и в бизнес образование. Вярвам, че това е правилната посока и работещ механизъм за набиране на кадри,“ сподели Елза Маркова по време на пресконференцията. По думите й, моделът на холдинга с корпоративния университет „Белла Академия“ е пример за успешна практика в сферата на хранителната индустрия. От години холдингът инвестира в продължаващото професионално развитие и обучение на младите специалисти и студенти и работи активно съвместно с водещите университети в страната по програми за подпомагане на младите специалисти в областта на хранително-вкусовата индустрия в избора им за бъдеща професионална реализация. „Установяването на работещ механизъм за набиране на кадри, които да се обучават по професии и назначаване на успешно представилите се е основен приоритет за бизнеса в Пловдив“, акцентира Елза Маркова.
Инициатива „Информационни дни на кариерата – Пловдив“ е за намиране на дългосрочно и ефективно решение на проблема с недостига на кадри за индустриалните зони на Пловдив и ще се проведе с участието още на "AББ България", "Кауфланд България", "Сенсата Технолоджис България", "Либхер - Хаусгерете Марица".
Инициативата започва с информационна кампания, като свободните позиции в Пловдив се обновяват постоянно на уеб сайта на инициативата – http://plovdiv.careerdays.bg/