Новини
„Белла България” със статуетка от BAAwards 2016
19 юни
Наградите на Българската асоциация на рекламодателите (БАР) BAAwards 2016 отличиха „Архитектите на промяната“ в маркетинговите комуникации – най-успешните и иновативни кампании от тази сфера в България за последната година.
Денислав Георгиев, старши бранд мениджър LEKI, в хранителния холдинг „Белла България” получи награда за най-добър старши маркетингов специалист в категорията „Продуктова иновация” за кампанията „LEKI НОВИНИ – Кренвирш или шунка, това е въпросът!“.
„Горди сме, че Денислав е сред „архитектите” на 2016 г.”, коментира директор „Маркетинг” в „Белла България” Кирил Хаджидинев. По думите му, BAAwards отличават най-силните брандове на българския пазар и маркетолозите, които превръщат идеите си в реалност за индустрията и потребителите.
В тазгодишното трето издание на конкурса бяха връчени девет награди в шест категории. Шест от наградите отличават най-успешните екипни постижения, а три – индивидуалния принос. Победителите бяха избрани сред рекорден брой кандидатури – 36 проекта на 19 компании.
Текст снимка: Денислав Георгиев благодари за наградата и поздрави конкурентите си.