Новини

Новини

„Белла България” със статуетка от BAAwards 2016

19 юни

„Белла България” със статуетка от BAAwards 2016

Наградите на Българската асоциация на рекламодателите (БАР) BAAwards 2016 отличиха „Архитектите на промяната“ в маркетинговите комуникации – най-успешните и иновативни кампании от тази сфера в България за последната година.

Денислав Георгиев, старши бранд мениджър LEKI, в хранителния холдинг „Белла България” получи награда за най-добър старши маркетингов специалист в категорията „Продуктова иновация” за кампанията „LEKI НОВИНИ – Кренвирш или шунка, това е въпросът!“.

„Горди сме, че Денислав е сред „архитектите” на 2016 г.”, коментира директор „Маркетинг” в „Белла България” Кирил Хаджидинев. По думите му, BAAwards отличават най-силните брандове на българския пазар и маркетолозите, които превръщат идеите си в реалност за индустрията и потребителите.

В тазгодишното трето издание на конкурса бяха връчени девет награди в шест категории. Шест от наградите отличават най-успешните екипни постижения, а три – индивидуалния принос. Победителите бяха избрани сред рекорден брой кандидатури – 36 проекта на 19 компании.

Текст снимка: Денислав Георгиев благодари за наградата и поздрави конкурентите си. 

Върни се във Всички новини