Новини

Новини

„Белла България“ със сертификат за признателност от Посолството на Република Индонезия

17 август

„Белла България“ със сертификат за признателност от Посолството на Република Индонезия

„Белла България“ е носител на сертификата на Посолството на Индонезия в България, с който се удостояват партньорските организации с висок принос към развитието на икономическите и търговските отношения между Индонезия и България. Отличието беше връчено лично от посланика на Индонезия Н.Пр. Иван Богананта като от името на „Белла България“ беше получено от  директор „Корпоративни комуникации и сигурност“ в хранителната компания Николай Крушков по време на официалната церемония по повод 78-та годишнина от независимостта на Република Индонезия – 17 август.

„Белла България“ е собственик на първата и единствена фабрика, създадена специално за производството на индонезийския деликатес ренданг-паданг – бавно приготвено телешко месо с билки и подправки по автентична рецепта от западната част на о-в Суматра. Производственият капацитет е 30 тона месечно. Инвестицията е на стойност 3 млн. щ.д. и включва закупуване на нови хранителни технологии, производствени мощности и логистично партньорство за разпространението на продукта в Европа и Близкия Изток.

Проектът се осъществява по инициатива на Н.Пр. посланик Богананта в подкрепа на програмата на президента на Индонезия Джоко Уидодо: Indonesia – Spice Up the World.

„Белла България“ е експертът в храните от 1997 г. Компанията е доставчик на най-големите международни и локални търговски вериги в България, Германия, Испания, на Балканите и в Централна Европа. Дистрибутор е на водещи световни хранителни компании в България. Производственият капацитет е 350 тона храна на ден. Притежава бази за производство и дистрибуция на храни в България, Гърция, Румъния и Унгария. Всички производствени мощности в България се захранват със зелена енергия. Притежава регистрирани патенти, удостоверяващи световни новости в производството на храни.

„Белла България“ представя на над 40 пазара богато портфолио от продукти с български вкус – тестени изделия, месни деликатеси и продукти за мазане. Ролята на стратегически партньор в инициативата Indonesia: Spice Up the World е ключова за успешното захранване с ренданг-паданг на контрагентите като кетъринг фирми, посолства и други държавни представителства на Индонезия в Европа и Близкия Изток. Четвъртата по брой на население в света страна след Китай, Индия и САЩ (273 млн.души) има едни от най-големите диаспори в Европа и съвместно с „Белла България“ достига до тях.

Снимка (отляво надясно): Директор „Корпоративни комуникации и сигурност“ в „Белла България“ Николай Крушков, Н.Пр. посланикът на Индонезия в България Иван Богананта и представителят на офиса по отбрана на Посолството на Индонезия в Анкара (Турция) командир Адхита Хафран по време на официалната церемония по повод 78 години независимост на Индонезия

Върни се във Всички новини