Новини

Новини

„Белла България” печели нови партньори на Anuga

17 ноември

Търговци и дистрибутори от много страни проявиха интерес към продуктовата гама от замразени тестени изделия с марка BELLA – точени кори, бутер тесто, пайове от точени кори и пайове от бутер тесто – по време на най-голямата международна изложба за храни и напитки в света Anuga 2011. „Белла България” се представи със собствен щанд на престижния панаир, който се проведе в началото на октомври в Кьолн, Германия. 

„Традиционно участваме в това изложение, защото то ни дава възможност да сме в крак с развитието на бранша в международен план. Осъществихме много нови контакти и представихме пред потенциални клиенти най-новите си продукти и иновации”, коментира Кремена Миланова, мениджър „Експорт” в „Белла България”.  

„Белла България” отчете двоен ръст на експорта за 2010 г. Холдингът успешно оперира от 2008 г. на пазара в Румъния, където има собствена търговка структура. В процес на изграждане е подобна структура в Гърция. Компанията развива външнотърговска дейност и изнася продуктите си още в над 20 страни на четири континента – Турция, Словения, Молдова, Белгия, Холандия, Малта, Италия, Испания, Швейцария, Дубай, Ливан, САЩ, Австралия , Великобритания, Испания, Кипър и други страни.  

Повече от 155 000 посетителите от 180 държави посетиха тази година 31-то издание на
 Anuga, за да се запознаят с продуктите на 6596 изложители от 100 държави. 

Върни се във Всички новини