Новини

Новини

„Белла България” за успешното партньорство с търговските вериги

4 юни

Да има партньорство, а не опозиция  между търговци и производители. Това бе основният акцент в лекцията на маркетинг директора на „Белла България” Мая Герасимова, представена на 4 юни по време на първата конференция на списание Progressive на тема „Посоки за развитие на модерната търговия в България - тенденции и перспективи". 

Като производител на едни от най-популярните марки хранителни продукти, които присъстват във всички магазини в страната, компанията има богат опит в контактите с големите ритейлъри на българския пазар. Изводът от тази бизнес практика е, че win-win взаимоотношенията доставчик – търговска верига почиват на факта, че маркетингът и на двете страни има еднакви цели – повече клиенти, повече продукти в потребителската кошница и по-чести посещения на магазина.
 

„Освен активната ни комуникация с потребителите, се опитваме да сме уникални във всеки търговски обект, да отгатваме какво ще харесат неговите клиенти и да направим всичко възможно да ги накараме да дойдат отново в магазина, харесвайки и него и нас”, коментира Мая Герасимова. По думите й търговци и производители трябва да работят заедно, за да се развиват успешно в трудните времена на кризата, като обменят повече информация за клиентите и развиват маркетингови активности, ефективни и за двете страни. Въпреки донякъде естествения процес на противопоставяне между търговци и доставчици, всеки от които гони своите бизнес цели, не е невъзможно те да намерят точния тон на диалога между тях. Опитът на „Белла България” е доказателство за това.

Върни се във Всички новини