Новини
"Белла България" в подкрепа нуждаещи се
16 декември
Над 10 000 нуждаещи се деца и семейства ще се радват на по-богата и вкусна коледна трапеза. Инициативата е на един от най-големите корпоративни дарители у нас „Белла България” и се провежда с подкрепата на Националната мрежа за децата и на Държавната агенция за закрила на детето.
В рамките на дарителската кампания, която е първата по рода си у нас, продукти на „Белла България” ще получат децата от всички социални домове, както и нуждаещи се семейства от цялата страна.
По традиция „Белла България” е основен дарител за 30 домове за деца, лишени от родителски грижи. От тази година, по препоръка на неправителствения сектор, компанията поема ангажимента за нови 5 дома.
„Благотворителността не трябва да е просто реклама по празниците, а част от живота ни. Затова през цялата година помагаме на деца в нужда", сподели по повод кампанията изпълнителният директор на „Белла България” Елза Маркова. Тя изрази увереността си, че утвърдената като успешна в чужбина формула за обединяване на усилията на бизнеса, неправителствения сектор и държавната власт в създаването на повече ползи за обществото ще намира все повече доказателства и у нас.
„Радвам се, че „Белла България” е решила да зарадва възпитаниците от всички социални домове в навечерието на Коледа и Нова година. Знам, че компанията има традиции в дарителството и вярвам, че и занапред сърцата на хората от „Бела България” ще бъдат отворени за децата, които имат нужда не само от институционалната ни подкрепа, но и от помощта на бизнеса и неправителствения сектор. Нека не забравяме, че за цивилизоваността на едно общество се съди по отношението му към нуждаещите се и особено към децата в неравностойно положение”, каза председателят на ДАЗД Надя Шабани.
„17% от българските деца живеят в риск от бедност. Това ясно очертава нуждата за подкрепа не само на децата в домовете, но и на всички деца в семейства, заплашени от бедност. Там трябва да се насочи и основното внимание на корпоративните дарители, ако търсим устойчива промяна. Поздравяваме „Белла България” за инициативата за подпомагане на деца и от бедни семейства. Надяваме се повече компании да последват нейния пример”, сподели Георги Богданов, изпълнителен директор на Националната мрежа за децата.
„Все повече компании у нас реализират проекти в подкрепа на различни обществени каузи. Радваща е тенденцията, че повечето от тези програми се превръщат в дългосрочен ангажимент, макар че стартират като еднократни дарителски жестове. Такава е и амбицията на „Белла България”. Вярвам, че социалната отговорност на компанията успешно ще надгражда над тази инициатива, като инвестира в бъдещето на децата”, коментира Красимира Величкова, директор на Българския дарителски форум.