Новини

Новини

„Белла България“ активизира присъствието си на японския пазар с преговори с участието на Котоошу

9 октомври

„Белла България“ активизира присъствието си на японския пазар с преговори с участието на Котоошу

20-членна делегация от бизнес организации е на посещение в страната ни с цел проучване на възможностите за установяване на партньорски взаимоотношения с български компании.

„Белла България“ е местната компания, производител на тестени и месни продукти, към чието портфолио  делегацията прояви интерес и се запозна с различните вкусове и рецептури, разработени специално за вкуса на населението в страната на изгряващото слънце. Подготовката и реализацията на новите продукти, чиято презентация пред японските потребители бе в края на м.г., се проведе в рамките на една година от R&D екипа на „Белла България“, познат с богатата си международна експертиза. „Резултатът е повече от отличен! Превъзходен вкус и качество. Несъмнено ще продуктите ще получат сериозен положителен отзвук на нашите пазари“, коментираха от чуждестранната делегация.

„Белла България“ е експертът в храните от 1997 г. Компанията е доставчик на най-големите международни и локални търговски вериги в България, Германия, Испания, на Балканите и в Централна Европа. Дистрибутор е на водещи световни хранителни компании в България. Притежава бази за производство и дистрибуция на храни в България, Гърция, Румъния и Унгария. Всички производствени мощности в България се захранват със зелена енергия. Притежава регистрирани патенти, удостоверяващи световни новости в производството на храни.

На снимката снимка (отляво надясно): Красимир Иванов, търговско аташе на България в Япония, Котоошу и представители на японската делегация по време на презентацията на продуктите в централата на компанията в София. На втория ред отляво надясно шестият поред е Иван Андонов, официален представител на „Белла България“ в Япония

Върни се във Всички новини