История

История

Стартирала дейността си през 1997 г., днес „Белла” е най-големият производител на хранителни продукти в България и водещ представител на хранителната индустрия в Югоизточна Европа.

Притежава търговски структури в Гърция и Румъния. Продуктите на компанията се  предлагат на пазарите в над 20 страни на четири континента –  Германия, Испания, Кипър, САЩ, Австралия, Англия, Ливан, Холандия,  Турция и други. Корпоративната мисия на „Белла” – да предлага  по-добри продукти на по-добри цени – ясно показва,  че в основата на бизнес развитието на хранителната компания е фокусът върху  клиента. В търсене на отговорите на очакванията на потребителите,  „Белла” лансира за първи път на българския пазар редица тестени  продукти и развива богато портфолио от продукти по специални  рецепти за различните пазари по света (тестени, млечни, месни  продукти и продукти от мазнини).

Развитие през годините

1997-1999

Начало с иновации

„Белла” лансира за първи път на българския пазар продуктът бутер тесто. Следва развитие на производството на тестени продукти с точени кори и готови баници с различни размери и пълнежи.

2000-2005

Богато портфолио от тестени продукти и маргарини

„Белла” навлиза на пазара на продуктите от мазнини и разширява портфолиото си с предлагането на маргарини с различна масленост, продукти за мазане, олио и фритюрна мазнина.

Развива силна дистрибуторска мрежа в България, която има 20 представителства в цялата страна. Ежедневно директните доставки се извършват до 12 000 точки на продажба (търговски вериги и малки магазини).

2006-2009

Дебют на европейския пазар с пълно портфолио от храни и логистични услуги

„Белла” започва да предлага продуктите си на европейския и другите чужди пазари и изгражда търговската си структура в Румъния („Унибел Норд”).

В България „Белла” навлиза в месопреработвателния бранш и развива пълно портфолио от месни продукти – малотрайни и трайни колбаси, сурово-сушени и варено-пушени деликатеси, кайма и формовани продукти от мляно месо.

Създава най-голямата логистична база на Балканите за съхранение и дистрибуция на хранителни продукти в България и чужбина.

Постепенно развива ХоРеКа дейността си и се превръща в предпочитан партньор в бранша.

2010-2015

Фокус върху пълноценното хранене и устойчивото развитие

„Белла” изгражда дистрибуторска мрежа в Гърция („Унибел Фууд Хелас”).

В България лансира първата серия функционални детски месни продукти („Сачи за деца”) и продукти с намалено съдържание на сол и мазнини („Сачи добро за теб”).

Създава собствен корпоративен университет „Белла Академия”, който предлага обучения на ангажирани пряко или косвено с дейността на хранителната компания хора, както и специални обучения и стипендиантски програми за студенти и млади специалисти в сферата на хранителната индустрия.

Като един от най-големите корпоративни дарители, „Белла” участва в учредяването на Българската хранителна банка.

Навлизаме на пазарите в Америка, Австралия и Близкия Изток.

Видеа

История

1 видеа
Видео

Снимки

История

20 снимки
Снимки